Księgi handlowe
- otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności,
- stworzenie dokumentu polityki rachunkowości,
- utworzenie zakładowego planu kont,
- bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości,
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych,
- sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT,
- sporządzanie i przesyłanie do urzędów skarbowych plików JPK_V7M i JPK_V7K,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
- okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS oraz NBP,
- przygotowanie dokumentów do KRS,
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
- uzgadnianie sald zobowiązań i należności,
- sporządzanie rocznego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu CIT-8,
- sporządzanie raportów dla Zarządu, Rady Nadzorczej, właścicieli, jednostek powiązanych,
- terminowe dostarczanie dokumentów do organów skarbowych,
- pełna odpowiedzialność za wykonywane czynności.