Księgi handlowe

 

  • otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności,
            
  • stworzenie dokumentu polityki rachunkowości,
             
  • utworzenie zakładowego planu kont,
             
  • bieżące ewidencjonowanie operacji gospodarczych zgodnie z zasadami rachunkowości,
             
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
             
  • przygotowanie miesięcznych rozliczeń oraz deklaracji podatkowych,
             
  • sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT,

  • sporządzanie i przesyłanie do urzędów skarbowych plików JPK_V7M i JPK_V7K,
              
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
              
  • okresowe sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS oraz NBP,
              
  • przygotowanie dokumentów do KRS,
              
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
              
  • uzgadnianie sald zobowiązań i należności,
               
  • sporządzanie rocznego zeznania o wysokości osiągniętego dochodu CIT-8,
               
  • sporządzanie raportów dla Zarządu, Rady Nadzorczej, właścicieli, jednostek powiązanych,
           
  • terminowe dostarczanie dokumentów do organów skarbowych,

  • pełna odpowiedzialność za wykonywane czynności.